DOŁĄCZ DO ZESPOŁU
W ŁOWICZ NA STANOWISKU LIDER GOŚCINNOŚCI MCDONALD’S MOP POLESIE
 

Lubisz kontakt z ludźmi? Nie krępuje Cię przebywanie wśród z nich? Nie boisz się wyzwań? To świetnie, szukamy właśnie Ciebie!

 

McDonald’s MOP Polesie szuka chętnych na stanowisko LIDER GOŚCINNOŚCI.

Lider Gościnności
Miejsce pracy: Łowicz
Za co będziesz odpowiadać?
 
Czego oczekujemy?
  • NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA, WSZYSTKIEGO NAUCZYMY CIĘ NA MIEJSCU!
Co oferujemy w zamian?
  • OD NOWEGO ROKU OFERUJEMY 23 ZŁ BRUTTO/H.

Dodatkowo oferujemy:

  • dodatek za pracę w niedziele i święta +25%  stawki do każdej przepracowanej godziny
  • dodatek za pracę w godzinach nocnych +20% stawki do każdej przepracowanej godziny
  • system premiowy
  • benefity o których możesz dowiedzieć się, umawiając się na rozmowę pod numerem:

696 442 491

 

Dodano: wczoraj

Lider Gościnności

Firma: McDonalds Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: wielkopolskie / Komorniki

Otwartość, komunikatywność i empatia - na tym stanowisku to podstawa. Potrzebujesz ich, pracując w stałym kontakcie z naszymi gośćmi i resztą zespołu restauracji. Bardzo ważna jest umiejętność zarządzania. Ruch w restauracji bywa nieprzewidywalny, a...

Dodano: 2022-01-15

Lider Gościnności

Firma: McDonalds Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa - Dworzec Zachodni PKP

Pełnisz funkcję ’managera sali’. Obserwujesz sytuację, kierujesz przepływem gości, pomagasz w złożeniu zamówienia, zarządzasz pracą osób dbających o czystość sali. Otwartość, komunikatywność i empatia - na tym stanowisku to podstawa....

Dodano: 2022-01-14

Lider Gościnności

Firma: McDonalds Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: lubelskie / Łuków

Pełnisz funkcję ’managera sali’. Obserwujesz sytuację, kierujesz przepływem gości, pomagasz w złożeniu zamówienia, zarządzasz pracą osób dbających o czystość sali. Jesteś pierwszym kontaktem dla gości w razie jakichkolwiek problemów - starasz...

Dodano: 2022-01-14

Lider Gościnności

Firma: McDonalds Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: opolskie / Kępa k. Opola

tworzenie atmosfery oraz budowanie pozytywnych doświadczeń naszych Gości poprzez aktywne nawiązywanie relacji, zapewnianie Gościom najwyższej jakości obsługi, współpraca z innymi pracownikami oraz kadrą menadżerska restauracji. książeczki do celów...