Obsługa klienta to bardzo trudne zadanie, które wiąże się z wieloma skrajnymi emocjami. Kontakt z klientem jest niezbędny również w restauracji fast food. Dziś podpowiemy Ci, co zrobić, aby poprawić swoje zdolności komunikacyjne i odpowiednio panować nad emocjami.
Pracujesz w restauracji fast food i często obsługujesz klientów? Zatem doskonale wiesz o tym, że wcale nie jest to łatwe zadanie. Często wiąże się z koniecznością zachowania cierpliwości i skupienia, kiedy w środku wprost wrzesz! Każdego dnia w pracy może spotkać Cię wiele niemiłych sytuacji, dlatego warto byś odpowiednio panował nad swoimi emocjami podczas rozmów z klientami.
Jak zapanować nad sobą?
Podczas rozmów z klientami, zawsze bądź uprzejmy i otwarty. Przede wszystkim uważnie ich słuchaj, ponieważ jest to najlepszy sposób na to, aby zrozumieć ich potrzeby. W razie jakichkolwiek wątpliwości zawsze dopytuj, ponieważ pozwoli Ci to uniknąć stresujących i kłopotliwych sytuacji. Jeżeli czujesz, że tracisz cierpliwość i panowanie nad sobą, czym prędzej udaj się na przerwę.
Głębokie oddechy, liczenie do dziesięciu, a także krótki spacer mogą zdziałać prawdziwe cuda! Podczas przerwy możesz również postawić na rozmowę ze współpracownikami. Na pewno będzie to świetny sposób na rozładowanie negatywnych emocji.
Jest jeden komentarz
renia
polecam positivum 🙂